Multitasking

Jag älskar det ordet. Men vet aldrig riktigt när de ska användas förutom i reklam för bubbelvatten.
Igår vaknade jag i alla fall tidigt, åt frukost, packade ihop mina saker och åkte och tränade. Sen åkte jag in till stan, tittade i ett par affärer, mötte upp pappa som skrivit ut mina betyg och sedan iväg på arbetsintervjun. Direkt därifrån åkte jag hem till Mimmi och vi satt och pluggade i timmar innan vi blev klara med hela vårt långa arbete i trafikkunskapen och hade planerat inför vår redovisning i svenskan. Sedan hem för middag. Multitasking?

Idag är jag som sagt ledig vilket leder till:
    * Städat mitt rum
    * Pluggat
    * Gått ner till Ica
    * Ätit kantarelsoppa till lunch
    * Tittat på Robert Pattinson och John Trevolta på Ellen Show


Puss och hej! <3

Kommentarer
Postat av: emma

ja, asså jag var bara där idag. de andra dagarna har jag lov :D <3

2009-01-21 @ 20:15:14
URL: http://luundbergs.blogg.se/
Postat av: Natalia

låter(läs ser) som att du haft en härlig dag! :D

2009-01-21 @ 22:04:39
URL: http://chocolait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0