Kl. 18.41

Vi på Cybergymnasiet är alldeles speciella. Vi har  nämligen inga lov.
På torsdag och fredag är vi dock lediga, men nu har jag MASSA plugg!
Sitter just nu och skriver på en uppsats i trafikkunskap
och sen har jag flera uppgifter i Textkomunikation att göra.

Eftersom jag nyss böt inriktning från Grafisk komunikation till Textkomunikation efter
halva terminen(!) måste jag SNARAST jobba ikapp ALLA dessa uppgifter:

Självbiografi (klar)
Djupgående intervju
Filmanalys
Börja på ett reportage

Jag slapp alla småuppgifter de gjort i alla fall. Tur det!
Nej, tillbaka till plugget nu. Ligger efter i matten också. 


   



          

Lägger upp lite bilder från båtsemestern i somras.
Kanske borde jag valt Fotografisk bild som inriktning?


De vann

Japp, det blev guldmedalj för lillasyster idag.
Tyresögymnasierna trop 706 är bäst, speciellt Emma :)

     

Gymnastik är riktigt häftigt att titta på. Jag vill också vara så där vig och duktig!

Och såhär glad blev Emma när de kom etta :

Ojojoj

Försökte fixa bloggen själv vilket gick SÅDÄR.
Väntar på hjälp från någon, skulle bli så sjukt glad!


Jag och Sara lagade förövrigt mat Helt själva idag. De ni!
Vi lagade wok eftersom vi typ aldrig äter det här hemma, och den blev jättegod!

      


Äntligen

Min alldelles egna blogg, Kom ihåg att läsa den !

RSS 2.0