Mina ögon rinner

Usch! Jag blivit SUPERFÖRSKYLD helt plötsligt. Mina näsa kliar så mycket att mina ögon rinner och blir röda. Snart kommer jag tappa en kontaktlins säkert. Det blir snabbt hem efter skolan och sätta in glasögon. Annars kan man få ögoninflamation säger optikern.

Vi skrev nyss prov i mediekunskap, och jag blev klar på bara tio minuter! Inte bra, det blev väldigt korta och ogentänkta svar. Men jag behövde verkligen snyta mig, och ville snabt ut ur klassrummet till toaletterna.

Hade även tänkt att träna idag, men nu blir det inget. Så jag har släpat med mig den tunga väskan till skolan HELT i onödan. IStället ska jag hem och bli frisk. På torsdag ska jag få utbildning från en brevbärare, då MÅSTE jag vara pigg och kry.



Prosit! Jag nös nyss tre gånger irad. Får man önska sig då? ellerr är det vid fyra nysningar?

Kommentarer
Postat av: Clement

Det låter som du har en jobbig dag =( ,krya på dig.

2008-11-25 @ 13:46:30
Postat av: Mimmi

och jag sa prosit tre gånger i rad till dig :D

2008-11-26 @ 20:29:27
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0