Kort dag

Från dörr till dörr tar det något mindre än en timme för mig att åka till skolan. När jag kom till skolan för dagens enda lektion imorse, var läraren dock inte där. Hur onödigt är det inte med två timmars restid för att åka till skolan och svara på några trafikfrågor i en kvart? VÄLDIGT!

Jag hoppas att han är borta imorgon också i sådana fall. För då slutar vi 12.10 istället för 15.00 och jag och Mimmi ska åka och titta på klänningar efter skolan! Vi skulle behöva jobba i och för sig. Vi ligger efter, det är ju snart jullov redan.  

Kommentarer
Postat av: Ekan

Drygt glapp..om ni måste vänta på läraren..



Ja, mörkt ute nu..dystert:(

2008-12-02 @ 19:15:25
URL: http://eklundo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0